Så Tött & En Massa Sjukdomar!

Ja ha varken orkat el haft tid att sitta här.. Då Izac ha vatt dålig i öroninflammation... O nu e ja dålig på gott o ont...:)
Bihålsinflammation o må ILLA!! Örk!! Trött som fan skulle kunna sova runt tro ja... Men å andra sidan hur skulle man må då? Hmm Inte bra tro ja..

Försöker leta efter nån som kan fixa min blogg... Så trist när man fattar nada själv..:( 

Ja nu e kontraktet skrivet på den nya lgh. 1 mars bär de av så härligt den va riktig super fräsch o kanon fin! Ska bli så mysigt!

Annars e de nog som vanligt här.. Barnen ha vatt på dagis o ja ha jobbat Mycket att göra nu när man vatt hemma i 3 v..
Men så e de ju..:) Snart bli de nog ännu mer ... Fan för att gå hemma hur kan man vilja de frivilligt?
Nä fy tusan!

Å just de så j-a arg ja bli på dessa J-A IDIOTER SOm kör UTANFÖR DAGIS UTAN KÖRKORT!!! Men ska fan säga till dagis personalen vill inte att mina barn ska sitta i deras grill... Fan skaffa ett körkort era idioter! Kör om ni vill men i ett samhälle? Ja snacka om iq befriade! Så arg på sånt!

Nä roa barnaen en stund innan natte! Lär natta mig själv oxå haha...

Ses snart!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du dessa jä...a sjukdommar.... Men du att du inte bloggar på bloggspace istället? ha ha där är ju jag!! Nä nu får vi snart ta en date o hitta p¨å nått kul för jag behöver oxå komma ut o bara va... Love u honey!!!!

2009-01-14 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0