Orkat!!!

Nä ha allvarligt inte orkat skriva blogg.. Vatt så mycket... Både m jobb o barnen.. Men ja lever i alla fall..:)
I går va vi på Lucia m Eliaz sååå duktig va han... Så fin... jo finast av de alla... Men så e de nog... m Ens egna e ju alltid finast...
Va även på djursjukan m Aya o gjorde patella test allt va kanon så nu invänta vi löpningen så vi få bebisar! Mys... Vill oxå ha bebis...:) Snart kanske..;)

Ja... Sen ha vi dessa patetiska som tro att folk inte berätta saker för en.. hmm så grymt fegt att inte kunna stå för saker Håll käft då... Yppa inte käften... Ja ha gjort många misstag o tro mig hur svårt de än e  ibland stå ja alltid för de... Nej absolut inte perfekt ibland glappa min käft alldeles för mycket...
Men visst tyck va fan du vill om mig ja bry mig inte men snacka inte skit o anklaga mig inte för saker Men som man bädda få man ligga tycker de e så j-a lågt.
Sen tycker dom att ja bråka o tjabba.. hm.. visst sa en del på fyllan till en viss person.. J-a dumt av mig.. Men va så arg på vissa saker som hade hänt... o j-a fel saker då man antingen tycker bra om nån o kör raka rör el inte o då visa man de hela vägen..
Men allt e ju jämt mitt fel.. som vanligt. DOM Gör ju aldrig fel e såååå mycket bättre o snyggare.. haha... Ja visst man ska tycka bra om sig själv men vem ha rätt att döma andra? Så om nu nån tycker ja e ful? De gör mig till dum i huvudet då? Hmm... Då e de inte många som e speciellt smarta i denna byn...;)

Nej... Dom få behandla andra som dom vill men ingen få göra nått mot dom...
Men ja vet vilka som e på min sida o vilka som e mina vänner!

Nog om detta! De få snart ett slut....


Imån bli de jobb.. Sen fortsätta m tvätten... Fredag jobb, o läkaren ska röntga min rygg efter häst olyckan för 15 år sen... ;)

Fredag ska ja o min underbara man ut.. Först hockey.. Sen lakers puben, sen oleo..;)
Men lova att de sluta på harrys...
Ska bli super att ha m han ut...:)
Annars bli helgen lugn sen bara en vecka kvar sen jul-lov... alla barnen hemma 2 veckor.. Men ja ska jobba ändå... Få jobba kvälls tid då Tobbe kommit hem..
Nej... Nu ska ja ta tvätt sen e de sängen snart huu så trött idag....

See Ya!!!

Ps.. Linda du e en sann vänn o hon kan inte bestämma vilka du o din familj ska umgås m... Alla pratar ju m mig o ska hon styra över er familj? Vem tro hon att hon är? Nej stå på dig du ha rätt i alla lägen! Ni bestämmer över era egna liv! Love ya!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag umgås med vem jag vill o när jag vill o hur jag vill, ingen kan bestämma över mig vem jag ska umgås med.... o du om någon ska INTE ta någon skit....

DU är en sann vann o tack för att du finns, utan dig hade jag inte varit där jag är idag....LOVE!!

2008-12-11 @ 13:00:31
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0