Nu E De Snart Helg...

Äntligen Sover majoriteten av barn..:) Bara Eliaz som e vaken... Men han somnar ju på em o vägra vakna... Så kommit in i fel rytm se om vi kan ordna till detta i helgen.. lite jobbigt..
Izac ha vatt hemma i dag med.. Eliaz åkte till dagis vid halv tio då de va prins o prinsess party idag.. Stannade till två så ja passade på att jobba lite... Izac e ju inte jätte svår o han sover ju en bra stund på dagen... O När Eliaz kom hem va han dyng sur..:) Han hade åkt pulka o lekt i snön.... de va lolit sa han..haha...:) Hoppas de kommer mer snö el att den försvinner nått blask e inte välkommet!

Äntligen fick ja skol korten på Casper idag!! De va banne mig på tiden...
Imorgon e de Troja- Lakers..  Men ska inte gå... E lite så att gå på de matcherna.. .Man hejja på båda o trycket i hallen e enormt.. Men svåra matcher de där..:)
Men må bäste lag vinna..:)

Fick underbart goda nyheter idag... Så de bli nog Florida på sportlovet.. .El kanske vänta vi till sommaren o åker m alla barn o Mor&Far! Hade ju vatt super skoj!! Inte ofta man hitta på saker m dom gammlingarna..;)

Städat o tvättat inför helgen..  Så nu e de fint o rent en liten stund i alla fall...:)
Nä annars vatt lugnt idag...  För lugnt...
Ska ta en dusch sen spela lite sen e de sängen som gäller!!

En vecka kvar.... Vänta...:)

Puss&Kram...

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jasså men för det första så söp jag adlrig och det var int så hög ljud där uppe, thilian stördes inte av det!

han låg faktis i köket med stängd dörr. eftersom du inte a rätt fakta så ska du slua snacka skiit också !

du känner mej inte !

2008-12-09 @ 17:48:18
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ne jag hadde faktisti nte reagerat, för mamman/pappan har sina egna val, vill dom göra så så får dom göra så !



men som sagt så va jag inte full, jag var vid fullt medvetande hela tiden, jag kollade till thilian 2 kommer i kvarten, ibland mer !

2008-12-09 @ 19:34:42
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0